Gezondverzekerd.nl kan jou ontzorgen in de communicatie met jouw inwoners. Met dit formulier kun jij aangeven welke communicatiemiddelen je wilt inzetten gedurende de campagneperiode 2023/2024 om jouw inwoners zo goed mogelijk te informeren over de Gemeentepolis. Je kunt zoals je gewend bent van ons gebruik maken van spreekuren en voorlichtingsbijeenkomsten (kosteloos). Op basis van vragen van gemeenten hebben wij dit jaar onze dienstverlening uitgebreid met twee modules:
Communicatie
module A
Klik op de regel per onderdeel voor meer uitleg
€1.900,-
voor campagne 2023-2024
Communicatie
module B
Alles van module A, plus:
Klik op de regel per onderdeel voor meer uitleg
€3.900,-
voor campagne 2023-2024
Meer informatie over de inhoud van de modules
Websitecheck
Onze Online Expert controleert de website van de gemeente waarbij gekeken wordt of het aanbod snel en makkelijk vindbaar is voor jullie inwoners.
- Check van de pagina over de Gemeentepolis op de gemeentewebsite;
- Document met tips ter verbetering van de gemeentewebsite.
Klik op de afbeelding om een rapport van vorig jaar in te zien.
EFFECTIEF
E-mailing bekende doelgroep gemeente
Om jullie inwoners echt te kunnen bereiken is 1-op-1 communicatie het meest effectief.
Het team van Gezondverzekerd.nl informeert jouw inwoners per e-mail. Als gemeente lever je via een beveiligde omgeving een bestand aan met e-mailadressen. Samen bepalen we de inhoud en het verzendmoment van de mailing. Het aanleveren van gegevens is in lijn met de AVG regels.
Klik op de afbeelding om een voorbeeld e-mail te bekijken.
Twee gemeentespecifieke brieven
Volledige op maat gemaakte aankondigings- en reminderbrief met gemeente specifieke inhoud over bijvoorbeeld:
- Pakketaanbod;
- Gemeentelijke bijdrage;
- Mogelijkheid tot spreekuren.

–
–
–
EXTRA BEREIK
Advertentiecampagne met gerichte targeting, incl. €950,- budget
Door online advertenties in te zetten bereik je extra inwoners in jouw gemeente. Normaliter leest maar 10% van de inwoners gemeentelijke communicatie. Extra bereik is nodig om een nieuwe doelgroep te informeren over de Gemeentepolis.
Inhoud:
- Gebruik van Google AdWords tekst- en beeldadvertenties, Instagram en Facebook advertenties.
- Advertenties binnen gemeentelijke grenzen.
- Wekelijkse rapportage en optimalisaties.
Het standaard campagnebudget ad. €950 is naar wens te verhogen. Extra budget = groter bereik. Het gewenste bedrag kun je aangeven in het aanvraagformulier.
Gemiddeld resultaat campagne 2022 (30 gemeenten):
Budget: €950 | Budget €2.500 | |
---|---|---|
Bereikte inwoners | 12.000 | 31.578 |
Aantal websitebezoekers | 1.611 | 4.239 |
Aantal extra aanvragen | 41 | 259 |
GRATIS
Spreekuren en voorlichtingsbijeenkomsten
Voorlichtingsbijeenkomsten (op locatie/ online)
BS&F kan voor jouw gemeente een maatwerk voorlichtingsbijeenkomst over de Gemeentepolis verzorgen voor medewerkers gemeente, vrijwilligers en/of maatschappelijk middenveld?
Op basis van beschikbare capaciteit kan de verzekeraar een toelichting geven op de aangeboden pakketten van de Gemeentepolis.
Spreekuren (op locatie/ online)
Vanaf half november kunnen inwoners overstappen naar de Gemeentepolis. Er kunnen spreekuren georganiseerd worden in jouw gemeente. In deze spreekuren worden inwoners persoonlijk geïnformeerd en kunnen zij hulp krijgen bij het aanmeldproces.
Deze spreekuren worden georganiseerd door de gemeente met eventuele hulp van vrijwilligers. BS&F en/of de verzekeraar kan ook spreekuren verzorgen. Dit is afhankelijk van de beschikbare capaciteit. BS&F kan ondersteunen in de planning.

Klik op de afbeelding om de resultaten van spreekuren 2022 te bekijken.
Communicatie module A
–